Zavolat Další kontakty >
E-mail Kontakty

Karásek.cz

Realizace webových stránek pro společnost Karásek.cz. Důraz jsme kladli na mobilní přístupnost webu, zrychlení načítání webového řešení a uživatelskou použitelnost.

Klient:
Karásek s.r.o.
Termín realizace:
léto 2014

Společnost Karásek s.r.o. působí na trhu od roku 1992. Jedná se o jednu z mála firem v tomto oboru, která bere velmi vážně obsah svých webových stránek. Svědčí o tom množství referencí, odborné články na webu a krásná videa z prostředí montáže.

Důvody realizace nového webu

  1. Nevyhovující administrace. Klient spravuje stovky realizací s fotkami, popisem a videi.

  2. Starý web byl velmi pomalý.

  3. V roce 2013 byla zapotřebí mobilní verzi webu. Z dostupných dat z Google Analytics chodilo 20 % uživatelů přes mobily a tablety. Bohužel data také ukazovala výrazně nižší konverzní poměr webu z mobilních zařízeních.

Funkce nového webu

  1. Mobilní verze webu.

  2. Webové stránky se načítají více než 2x rychleji. Uživatelé nemusí tak zbytečně čekat, navíc vyhledávač Google rychlost načítání bere v potaz při řazení výsledků ve vyhledávači.

  3. Propisování UTM parametrů ke každé poptávce. Díky tomu je možné zpětně sledovat návratnost kampaní nejen z pohledu poptávky, ale i z pohledu uzavření obchodu. Je možné zjistit, jaké kampaně generují nejlepší obchody.

  4. Propojení Youtube kanálu s webem klienta. Propisování videí do jednotlivých sekcí.

  5. Rozšířená správa realizací.

    1. Možnost řazení realizací do více sekcí.

    2. Změna pořadí fotek u realizací.

    3. Přiřazení hodnocení klienta k realizaci.

  6. Poradna pro klienty. Poradna umožňuje vložení dotazu uživatele, který se po odpovědi propíše do relevantní sekce. Navíc je možné dotazy a odpovědi hodnotit. Následně se pak zobrazují na webu dotazu podle nejlépe hodnocených v každé sekci.

Úskalí migrace na nový redakční systém

  1. Automatický přesun realizací na nový systém. Staré webové stránky obsahovaly téměř 700 realizací s fotografiemi realizací. Bylo nutné je přesunout data do nového systému.

  2. Komprese fotografií. Veškeré fotky na starém webu byly příliš velké. Bylo nutné pro zrychlení načítání fotky optimalizovat a zmenšit.

  3. Změna některých URL adres. Nebylo možné zachovat starou strukturu URL adres. Například do URL detailu realizace se propisovala kategorie. Na novém webu, kde je realizace je více kategoriích, by při propisování URL adresy do detailu realizace vznikali duplicitní stránky. Veškeré URL adresy starého webu byly přes protokol 301 přesměrovány na nové URL. Díky tomu jsme vyřešili přenos váhy zpětných odkazů na nové URL.

Analytika nového webu

Návštěvnost webu měříme pomocí Universal Analytics, který je nasazený pomocí Google Tag Manageru. Na webu máme implementované rozšířené měření Událostí při kliknutí na jakékoliv tlačítko na webu. Ačkoliv se nejedná o internetový obchod, máme integrovaný nový E-commerce, pomocí kterého měříme popularitu jednotlivých realizací a jejich konverzní poměr (Kolik uživatelů z detailu konkrétní realizace vyplní poptávku). Dále míru prokliku na detail jednotlivých realizací a jejich průměrnou pozici ve výpise.

Tyto technologie nám umožňují lépe pochopit, jaké realizace jsou klíčové pro klienta, případně jaké typy referencí od klienta jsou pro něj důležité.

Nezávisle na implementaci Universal Analytics propisujeme data z UTM parametrů do jednoduchého CRM systému na správu poptávek, který jsme pro klienta v rámci webu připravili.

Technické řešení nového webu

Nový web je vybudován na vlastním redakčním systému PandaPress na frameworku Nette. Umožňuje vystavění celého webu i jeho administrace na míru klientovi a zároveň je velmi výkonný. Klientovi poskytujeme i prostředí pro provoz webových stránek na našich serverech.