Zavolat Další kontakty >
E-mail Kontakty

Lynt na zimních konferencích: 16.2. Jakub Kašparů na PPC Masters v Berlíně, 18.2. Vláďa Smitka na WordCampu v Praze

Internetové obchody

Kromě klasických webových prezentací vytváříme také internetové obchody. Na potřeby nakupujících však klademe ještě větší důraz, abychom jim výběr i nákup zboží co nejvíce usnadnili.

Internetové obchody Vám přinášejí prostřednictvím nakupujících přímý zisk. Je důležité, aby byla pro ně práce s obchodem snadná a bezproblémová. Uživatelsky přívětivá e-shop pak má vyšší konverzní poměr, tedy procento těch zákazníků, kteří obchod nejen navštívili, ale i nakoupili zboží.

Kvůli tomu věnujeme značné úsilí důkladnému uživatelskému testování, a to již od prvních návrhů e-shopu.

Je také důležité, aby byl obchod jednoduchý pro Vás i Vaše zaměstnance. Vkládáním nového zboží, aktualizací skladových zásob a vyřizováním objednávek stráví provozovatelé mnoho času, proto se i tuto část snažíme co nejvíce zjednodušit a automatizovat.

Obchody využívají naší redakční platformu PandaPress a jeho rozhraní Vám tak bude důvěrně známé. Ten poskytuje snadné přidávání a úpravu produktů, vyřizování objednávek a celkovou správu obchodu.

Je jedno, jaký druh zboží prodáváte. Ať už jde o oděvy, bižuterii či náhradní díly, systém Vám vždy přizpůsobíme na míru. Díky tomu Vám nejen usnadníme správu celého obchodu, ale poskytneme návštěvníkům pokročilé funkce, jakými jsou například parametrická vyhledávání, hledání souvisejícího zboží, nebo průvodce výběrem zboží.

Je možné jej také propojit s již existujícím skladovým systémem, abychom Vám práci co nejvíce zjednodušili. Pokud žádný skladový systém nemáte, nebo obchod teprve rozjíždíte, je možné jej do e-shopu doplnit.

Pro jednodušší e-shopy používáme platformu OpenCart, ke které poskytujeme řadu vlastních vylepšení.

Ať už máte e-shop na míru, postavený na opensource řešení nebo pronajatý jako službu, pomůžeme Vám ho zdokonalit pomocí nástrojů datové analytiky. Zkontrolujeme nastavení měřících systémů, pomůžeme Vám s tvorbou obsahové strategie a díky uživatelskému testování nalezneme případné slabiny, které mohu bránit Vašim zákazníkům ke zdárnému dokončení objednávky.

Objednejte si analýzu Vašeho e-shopu ještě dnes!