Zavolat Další kontakty >
E-mail Kontakty

Vedení ppc kampaně specialisty z Lyntu

na začátek něco málo o nás:

  1. Jsme certifikovaní Google partneři. 
  2. Máme 8 let zkušeností se správou kampaní, na více než 250 účtech s obratem v řádek desítek miliónů ročně.
  3. Poradíme Vám z kanceláří v Praze, Českých Budějovicích a Plzeni. 

Jak funguje inzerce?

Proklikové kampaně jsou ve správných rukou velmi efektní nástroj. Vy, jako zákazník, platíte inzertnímu systému pouze za přivedeného návštěvníka na Váš web. Nekupujete tedy zajíce v pytli. Nyní je potenciální zákazník na Vašem webu, kde ho musíte přesvědčit o nákupu, poptávce.

Co vše nastavujete

  • Klíčová slova, na která chcete inzerovat.

  • Text reklamního inzerátu.

    • 25 znaků nadpis.

    • 35 znaků první řádek popisu.

    • 35 znaků druhý řádek popisu.

  • Viditelnou adresu inzerátu.

  • Cílovou url adresu, na kterou nasměrujete proklik z reklamy.

  • Další možnosti. Vše od rozšíření reklam o další prvky, cílení dle lokality, značkování url adres pro Google Analytics a další.

Potřebujete se založením a správou vůbec pomoci?

Princip systému je vysvětlen výše. Teoretie vypadá jednoduše, avšak problém nastává s položením následujících otázek:

  • Kolik skutečně zaplatíte za proklik na svůj web?

  • Jaká jsou vhodná klíčová slova?

  • Spouští se reklama jen na moje klíčová slova nebo i na podobné výrazy, synonyma?

  • Jak zjistíte, která klíčová slova přinášejí zákazníky a která ne?

  • Jaká vstupní stránka je vhodná pro jednotlivá klíčová slova?

 

Kvalitní správa kampaní bez pokročilé znalosti principů ppc systémů, není možná. Reklamní systém se samozřejmě snaží zobrazovat Vaše inzeráty na co nejvíce klíčových slov. A to i na výrazy, které jsou příbuzné, překlepy, skloňování a synonyma. Tomu je samozřejmě možné zabránit a vše sledovat, vyhodnocovat, upravovat.

 

Bohužel většina kampaní není efektivní. Spravují je lidé, kteří nemají zkušenosti s měřením úspěšnosti, nastavením analytiky, rozvojem inzerátů, kontrolou vstupních stránek, správné struktuře reklamního účtu. Většinou neví, jak můžou ovlivnit pozice inzerátů a zároveň skutečnou cenu za proklik zákazníka na Váš web. A to jsme zatím jen u základů. Nebavíme se o pokročilých praktikách správy ppc kampaní.

V čem Vám tedy pomůžeme

Máme ve společnosti 8 let praxe ve správě ppc kampaní. O čemž svědčí i status certifikovaného Google partnera. Máme zkušenosti s více než stovkou reklamních účtů z velkého počtu odvětví. Dokážeme předvídat konkurenci ve Vaší kampani a vymyslet úspěšnou strategii rozvoje. Budeme s Vámi vše konzultovat a ptát se. Naším cílem je poznat Vaše podnikání, abychom dokázali připravit opravdu efektivní kampaň.

Jak bude spolupráce probíhat

  1. Pokud jste nový inzerent, vysvětlíme Vám princip ppc kampaní. Společně si stanovíme rozpočet a připravíme analýzu konkurence, vývoje ceny z proklik a vývoj hledanosti ve Vašem oboru.

  2. Následně si společně probereme Vaše cíle, problémy, potřeby.

    1. Co je hlavním cílem kampaně. Objednávka? Poptávka? Posílení značky?

    2. Existují produkty nebo služby, které jsou pro Vás důležitější? Například kvůli lepší marži, případně je máte skladem a potřebujete se jich zbavit?

    3. Jaké jsou Vaše konkurenční výhody? Je to cena, kvalita, skladové zásoby, odbornost?

    4. Působíte po celé ČR nebo lokálně. Případně preferujete zákazníky z nějaké konkrétní lokality?

    5. Jaká je konkurence v oboru a kdo jsou největší konkurenti?

  3. Na základě dotazů připravíme klíčová slova, texty inzerátu a vůbec strukturu účtu.

  4. Následuje analýza webu, kde řešíme relevanci vstupních stránek ke klíčovým slovům. Dostatek textu, viditelná tlačítka pro nákup, případně poptávku zákazníka.

  5. Nyní je potřeba nastavit analytiku a vyhodnocení kampaní. Zkontrolujeme správnou implementaci Google Analytics, spárování Google Adwords a Google Analytics. Vložení konverzních kódu z reklamních systémů Seznam Sklik a Google Adwords.

  6. Pokud vše funguje, kampaně spouštíme.

  7. Následuje soustavná práce s inzeráty, novými klíčovými slovy, strukturou účtu, hledáním zlepšení na straně webu, přidávání nových klíčových slov v různých shodách, práce s Google Analytics. Dále použijeme data z ppc kampaní pro další rozvoj Vašeho webu v oblasti pozic ve vyhledávači (SEO).

Máte již spuštěné kampaně ? Provedeme audit stávající inzerce

V případě, že potřebujete zkontrolovat úspěšnost současných kampaní, nabízíme Vám jejich audit. Na co se zaměříme:

  1. Podíváme se na strukturu reklamního účtu.

  2. Zkontrolujeme relevanci reklamních inzerátů ke klíčových slovům a vstupní stránce.

  3. Zanalyzujeme skóre kvality Vaší kampaně, které přímo odráží názor inzertního systému na Vaši kampaň.

  4. Zjistíme zdali se nezobrazujete na výrazy, které nesouvisí s Vaším oborem.

  5. Zkontrolujeme míru prokliku jednotlivých kampaní a nastavení cen za proklik. Díky tomu je možné ušetřit, případně vytěžit více konverzí.

  6. Podíváme se na strukturu Vašeho webu. Je možné, že Vám chybějí vstupní stránek vhodné pro různé reklamní sestavy v reklamním účtu.

  7. Prozkoumáme vysoce konverzní slova. Třeba je možné z nich vytěžit více.

  8. Projdeme slova, která Vás stojí peníze, ale negenerují konverze a navrhneme jejich úpravy, případně pozastavení.

  9. Zkontrolujeme napojení Vaší reklamy na Google Analytics. Propojení Google Adwords a Google Analytics. Správné tagování kampaní v Skliku, ať už prostřednictvím automatického značkování nebo pomocí utm kódů.

  10. Dále zkontrolujeme nastavení Google událostí, cílů v Google Analytics, nastavení ecommerce modulu pro eshopy v Google Analytics. Správné nastavení filtrů v Google Analytics, profilů, vyhledávání na webu a dalších.

Proč taková kontrola analytických nástrojů?

Je velmi důležité sbírat co nejvíce dat o chování Vašich uživatelů. Google Analytics v současné době hraje významnou roli při práci s reklamními systémy. Můžete díky němu dělat pokročilý remarketing. Zjistit informace o Vaší cílové skupině, například jejich zájmy, pohlaví, věk a vůbec chování na webu. Odhalit chyby na Vašem webu. Sekce, které odrazují Vaše návštěvníky a naopak úspěšné sekce.

Je velmi důležité data sbírat, zanalyzovat je můžete vždy i zpětně. Bohužel pokud data nesbíráte zabere Vám spoutu času tuto chybu napravit.


Poptejte nás

Zaujali jsme Vás naším přístup ? Neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi probereme Váš současný stav a společně navrhneme řešení.