Zavolat Další kontakty >
E-mail Kontakty

Aktuálně: Hledáme Python vývojáře pro projekt PPC Robot. Pomáháme organizovat a podporujeme WordCamp Praha 2019.

Správa PPC kampaní

Proč si nechat spravovat PPC kampaně od nás?

  1. Na PPC kampaně se úzce specializujeme.

  2. Jako jedni z mála v ČR si píšeme a používáme skripty pro Adwords i Sklik a používáme API.

  3. Jsme certifikovaní Google Partneři a Seznam certifikovaná agentura.

  4. Máme 10 certifikovaných specialistů.

  5. Školíme automatizaci PPC kampaní a odškolili jsme již přes 150 specialistů.

  6. Máme unikátní know-how o které se dělíme na mnoha konferencích.

Jak nás hodnotí naši klienti:

 

“S agenturou Lynt jsem se poprvé setkala v rámci Mall Group, kde jsem měla možnost (jako Brand Manager jednoho z eshopů) nahlédnout do tajů výkonostního marketingu a setkávat se pravidelně s jedním z majitelů agentury - Jakubem Kašparů, který na mě hned udělal velký dojem. Jeho znalosti v oblasti onlinu převyšovaly veškeré mé očekávání. Když jsem před 2 lety nastoupila do e-Beko.cz, tak pro mě agentura Lynt byla jasnou volbou. Věděla jsem, že nastavení PPC kampaní, poradenství v oblasti SEO a další podpůrné aktivity nemůžu dát do lepších rukou. Výsledkem bylo, že se nám již druhým rokem po sobě daří zvyšovat jak konverzní poměr z PPC kampaní, tak obrat a stále rosteme. Jako velké plus nesmím opomenout výbornou komunikaci s celým Jakubovým týmem, který nám vždy ochotně dokázal vyřešit problém, pomohl nám v nesnázích a sám aktivně navrhoval zlepšení. Pokud bych měla znovu volit agenturu, byl by to opět Lynt :)“

Tereza Krausová, E-beko.cz

 

“S agenturou Lynt spolupracujeme více jak 3 roky, celý tým bereme jako součástí našeho interního týmu, ikdyž sedí 150km od našich kanceláří. Jejich proaktivní přístup na zlepšování našich PPC kampaní nám vždy přinášela skvělé výsledky, na celý tým jsem se mohla vždy plně spolehnout a veškeré požadavky z naší strany řešili velmi rychle.“

Kateřina Fojtíková, BigBrands.cz

 

“Se společností Lynt services s.r.o. spolupracujeme od roku 2016 v oblasti online marketingu. Oceňujeme její profesionální přístup, kreativitu a spolehlivost.“

Kateřina Langhammerová, Centrum služeb pro podnikání

 

“S analýzou jsme spokojeni a budeme s ní dále pracovat.“

Dan Včela, www.e-sportshop.cz

 

“Analýzu klíčových slov jsem využil pro lepší nastavení PPC kampaní, zlepšení architektury webu v návaznosti na využívané dotazy zákazníků, ale také třeba pro rozšíření sítě affiliate partnerů. Myslím, že investice se vyplatila a jsem rád, že jsem si ke spolupráci na této analýze vybral kolegy z Lyntu.“

Milan Merglevský, www.rockawaycapital.com

 

Localgrapher.com by asi bez Lynt.cz neexistoval díky skvělé práci na PPC pro celosvětový trh dokážeme růst o požadovaných 300% ročně. Lynt se vám snaží i vylepšovat interní procesy a věci na webu, když je vyslyšíte určitě nebudete litovat.“

Tomáš Děkan, Localgrapher.com

 

Poptat PPC

Videa z konferencí o PPC

 

 

 

 

Přednášky z konferencí o PPC

E-shop summit | Životní cyklus PPC kampaně from Jakub Kašparů

 

Jakub Kašparů - Advanced Google Adwords and Seznam Sklik campaign automation + scripts for you from Marketing Festival

 

Orientační ceník správy kampaní

Měsíční rozpočet na kampaň Hodinová náročnost Odhadovaná cena správy
Do 5000 Kč 1 - 2 hod. 900 - 1 800 Kč
5000 - 10 000 Kč 2 - 3 hod. 1 800 - 2 700 Kč
11 000 - 20 000 Kč 4 - 6 hod. 3 600 - 5 400 Kč
21 000 Kč - 50 000 Kč 7 - 10 hod. 6 300 - 9 000 Kč
50 000 - 100 000 Kč 11 - 20 hod. 9 900 - 18 00 Kč
nad 100 000 Kč Individuální Individuálni

Popis spolupráce

1

Analýza Vašeho oboru a výběr vhodných klíčových slov

Nejdříve se zaměříme na situaci ve Vašem oboru a najdeme vhodná klíčová slova a texty, kterých si Vaši zákazníci všímají. Díky důkladnému výběru klíčových slov budou prostřednictvím této reklamy Váš web navštěvovat výhradně zákazníci, kteří mají v úmyslu nakoupit. Klíčová slova budou zvolena po vzájemné dohodě a takto nastavená kampaň bude posléze spuštěna.

2

Sledování úspěšnosti kampaně

Díky svým nástrojům jsme schopni určit, jaké reklamy Vám přinášejí tržby a kolik Vás průměrně stojí 1 zákazník. Na základě těchto zjištění pro Vás připravíme kampaň, která bude efektivnější a levnější. Pomocí statistik a měření můžeme po konzultaci ukázat, jestli kampaň Vaší firmě skutečně vydělává.

3

Pravidelné výstupy a konzultace

Jako naši klienti získáte přístupy ke svým kampaním a můžete tak denně sledovat, jak se vyvíjí Vaše inzerce. Každý měsíc navíc děláme souhrnné výstupy o celkovém vývoji kampaně. Také pravidelně řešíme rozvoj kampaně a její další možnosti . Provoz kampaně navíc generuje mnoho užitečných dat, které je možné využít nejen pro zefektivnění PPC kampaně, ale i pro další optimalizaci obsahu webu.

 

Mám zájem spávu PPC kampaní, případně o více informací