Zavolat Další kontakty >
E-mail Kontakty

Analýza klíčových slov

6 zásadních věcí, které Vám pomocí analýzy klíčových slov pomůžeme zjistit a aplikovat:

  1. Co uživatelé obecně hledají a jak rozšiřují dotazy ve Vašem oboru.

  2. Jak správně navrhnout strukturu webu v závislosti na hledání v oboru.

  3. Jak naplánovat a aplikovat obsahovou strategii webu.

  4. Jak správně plnit produkty v případě eshopu.

  5. V jakých sekcích chybí obsah a jaká slova v textu chybí pro klienta i vyhledávače.

  6. Jaká jsou nevyužitá témata u PPC kampaní, kde můžete růst.

Jak hodnotí analýzu klíčových slov naši klienti:

“Analýzu klíčových slov jsem využil pro lepší nastavení PPC kampaní, zlepšení architektury webu v návaznosti na využívané dotazy zákazníků, ale také třeba pro rozšíření sítě affiliate partnerů. Myslím, že investice se vyplatila a jsem rád, že jsem si ke spolupráci na této analýze vybral kolegy z Lyntu. “

Michal Kubíček
www.svetcukraru.cz
“S analýzou jsme spokojeni a budeme s ní dále pracovat. “

František Vaverka
www.mrakyhracek.cz

O čem díky analýze získáte přehled?

1

Co uživatelé obecně hledají v oboru?

První segment, který je v analýze důležitý je hledání obecných frází, které uživatelé hledají. Například spojují uživatelé dotazy často s lokalitou, poštovným zdarma, případně rychlým doručením? Hledají recenzi produktů, osobní odběr, slevy nebo akce? 
Díky tomuto rozdělení je možné pochopit zákazníky v každém oboru a navrhnout správnou strategii. 

 

2

Jak správně navrhnout / upravit strukturu webu?

Uživatelé často hledají Vaše produkty různými synonymy lednička vs chladnička, právník vs advokát. Analýzou přijdeme na všechny typy dotazů a navrhneme Vám tak optimálně strukturu. 
Dále uživatelé často rozšiřují dotazy o různé specifické parametry. Díky analýze zjistíte objem hledání jednotlivých typů parametrů a můžete tak připravit nové vstupní stránky pro vyhledávače a PPC kampaně. 

3

Jak správně navrhnout obsahovou strategii?

Analýza klíčových slov není jen o správné struktuře komerčních dotazů, ale i o správném návrhu a naplánování nekomerčního obsahu, který Vám může pomoci získat návštěvníky, kteří teprve hledají obecné informace. Můžete také získat další zpětné odkazy a posílit Váš brand. 
Díky analýze získáte kompletní plán obsahové strategie i s přínosem ve formě hledanosti daného tématu. 

4

Příprava podkladů pro správné plnění produktů a návrh filtrace webu

Velkým problémem každého eshopu je správné plnění produktů a zadávání všech parametrů produktu. Díky tomu se nedá podle nevyplněných parametrů filtrovat obsah a zároveň uživatel hledané parametry potřebuje pro rozhodnutí k nákupu. 
Díky analýze klíčových slov víme, jaké konkrétní typy produktů uživatelé v jednotlivých sekcích hledají. Výsledkem pro Vás je interní dokument, který ukazuje jaké parametry jsou nutné pro každou kategorii produktů. 
Navíc nejvíce hledané parametry můžete uživatelům v dané sekci nabídnout ve formě filtrace a zlepšit tak přehlednost eshopu a zvýšit Váš konverzní poměr. 

5

Obsahový audit komerčních sekcí

Díky spárování analýzy klíčových slov s Vašimi webovými stránkami získáme přehled, jaké sekce (témata) mají velkou hledanost, ale na dané vstupní stránce chybí potřebný obsah. Můžeme tak naplánovat doplnění obsahu a získat nové návštěvníky z vyhledávačů.

6

Audit PPC kampaní a hledání témat pro růst

Vzhledem k tomu, že při analýze kompletně zpracováváme výsledky vyhledávání, našeptávače Seznamu a Googlu, vyhledávací dotazy z PPC kampaní, můžeme data následně porovnat se současnou strukturou PPC kampaní a najít segmenty, kde neinzerujeme a přicházíme o objednávky. Navíc vzhledem k průměrné ceně za proklik, kterou víme pro každé téma můžeme najít i méně konkurenční segmenty pro inzerci. 

Jak postupujeme při analýze?

  1. Komunikace s klientem ohledně cílů analýzy. Vytyčení trhu klienta.

  2. Získání přístupů do Google Analytics, Google Search Console, Seznam Skliku, Google Adwords pro data o vyhledávacích dotazech a klíčových slovech.

  3. Načtení klíčových slov z nástrojů Seznam Sklik a Google Adwords.

  4. Spojení dat z návrhů s interními daty klienta.

  5. Načtení veškerých dostupných dat z našeptávačů Seznamu a Google.

  6. Normalizace dat v prostředí Open Refine.

  7. Příprava jednotlivých dimenzí a zatřídění.

  8. Zaslání reportu s kompletními daty a výstupy ve formě kontingenčních tabulek a soupisu, jak s daty pracovat.

 

Mám zájem o kalkulaci ceny analýzy, případně o více informací

Časté dotazy

Mám již starou analýzu od konzultanta s pár tisíci klíčovými slovy, má smysl analýzu dělat znovu?

Pokud zrovna neprodáváte něco nového, co uživatelé nehledají, měla by analýza obsahovat desítky tisíc a více slov. Náš průměr na analýzu je 200 000 klíčových slov. To co tedy máte v ruce není analýza klíčových slov, ale spíš náhodně vybrané dotazy z návrhu klíčových slov. Pro správnou aplikaci je nutné zmapovat opravdu celý trh, nejen jeho určitou část.

Kolik hodin analýza klíčových zhruba trvá a na kolik zhruba práce vyjde peněz?

Průměrně potřebujeme pro naše klienty kolem 40 hodin práce včetně konzultace s klientem na přípravu analýzy klíčových slov. Pro tuto službu máme nasazenou hodinovou sazbu 800 Kč / hod. U menších projektů, například do 20 000 klíčových slov se můžeme dostat na polovinu. Cena analýzy je tedy od 16 000 Kč.

Je možné si od Vás objednat i aplikaci analýzy, případně s Vámi další kroky pravidelně konzultovat?

Je pro nás důležité, aby analýza nebyla pouze podkladem, který u Vás bude ležet někde v šuplíku. Pokud budete potřebovat budeme s Vámi konzultovat jednotlivé kroky, případně zaškolíme zaměstnance firmy, aby aplikaci zvládl. Klientovi vždy v ceně analýzy vše vysvětlíme a zaškolíme personál firmy. Pokud nemáte zájem analýzu aplikovat, tak nemá smysl její realizace.