Zavolat Další kontakty >
E-mail Kontakty

Komunikace a spolupráce

Zajišťujeme řešení firemních potřeb pro komunikaci a spolupráci. Nabídneme optimální řešení přesně pro Vaši firmu. Pro naše projekty využíváme cloudové služby i on-promise (aplikace na vlastním hardware).

Office 365

Jsme Microsoft Silver Partner pro cloudové služby - především Office 365. Pokud potřebujete kvalitní emailové řešení pro Vaši firmu, platformu pro sdílení dokumentů a komunikaci v teamu, je pro Vás Office 365 ideální nástroj. V rámci předplatného můžete získat MS Exchange, SharePoint, One Drive, Skype for Business a případně i licence na kancelářský balík MS Office.

E-maily

Stabilní a robustní mailové řešení stavíme na technologiích Microsoft, Google a na platformě Linux.

  • Řešení postavené na cloudových službách Office 365 a Google Apps poskytuje vysokou dostupnost a nízké nároky na správu
  • Pro efektivní využití možností aplikace MS Outlook pro Vás provedeme implementaci mailového serveru MS Exchange
  • Ekonomicky výhodnou variantu vhodnou pro menší prostředí představuje poštovní řešení postavené na platformě Linux, využívající servery Postfix a Dovecot ve spojení s alternativními emailovými klienty jako je např. Mozilla Thunderbird

Na platformě Linux dále provozujeme antispamové řešení, které lze s úspěchem využít i jako filtr pro MS Exchange

Řešení pro firemní spolupráci

Postavíme pro Vás řešení umožňující pohodlné sdílení dokumentů napříč organizací, sdílení kalendářů a tvorbu podnikových workflow. Využíváme jak řešení postavené na základě produktů společnosti Microsoft, tak na technologiích na bázi Linuxu - od jednoduchého řešení pomocí síťových disků až po komplexní platformu MS Sharepoint.

Pro speciální požadavky jsme schopni vyvinout i další intranetová řešení připravená na míru konkrétnímu zákazníkovi.

Řešení pro přímou komunikaci

Připravíme pro Vás komplexní VoIP řešení na bázi Linuxové ústředny Asterisk, doplněné kvalitními Cisco IP telefony.

Mezi nejdůležitější funkce této ústředny patří záznam a přepojování hovorů, tvorba vyzváněcích skupin (vhodné pro call centra), konferenční hovory, spojení do externích sítí (např. Gtalk) atd.

Vhodným doplňkem hlasové komunikace může být textový instant messaging, zprostředkovaný pomocí standardizovaného protokolu XMMP, který je realizován prostřednictvím Jabber serveru.

Všechny tyto funkcionality je možné spojit do jednoho řešení, kdy lze např. definovat následující pravidla:

  • telefonní hovor bude přesměrován na mobilní telefon pracovníka, pokud je jeho stav na firemní jabberu "Away"
  • nespojovat hovor, pokud má pracovník stav Nerušit - DND
  • pokud má pracovník v kalendáři naplánovanou dovolenou, bude hovor přepojen na zástupce
  • pokud se pracovník připojí ze softwarového telefonu (z domova, nebo pokud je na cestách), budou hovory směrovány na tento telefon